Thursday, May 20, 2010

KuRaNG sEDiKiT pEnDeRiTaAn.....

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi...

Ha..mesti korang tertanya-tanya..tajuk nak gempak jerk..tol tak..muahaha...apa yang menyebabkan aku menghapdet entri sebegitu..haaa..den nk cito la nih..meyh dekat2 sikit..hahah..den dah siap assignment 1 untuk kedua-dua subjek iaitu "ELECTRONIC & COMBINATION LOGIC" huhu...agak terujalah sedikit..mana tak nya..semalam dah la bertolak ke batu pahat petang dan sampai petang tadi..kira sehari jer la..temankan member kelas ku menyambut hari lahir ibunya disana...sedih lak...sob3...

so..kAlo tengok entri sebelum nih,pasal simpton yang aku alami dan hari ini aku ingin menebus sedikit dengan tidur yang hanya 3 jam..pukul 10.00 pagi..aku ada kelas...dan nak menghantar sekali assignment nih..korang pulak..??apa event petang nih..??huhu...kalo best jangan cito dokat den...nanti den jelez...huhu..kalo tak besh pon samo...kui3....mggu nih aku teramatlah BZ..semualah..nk relax2 santai pun tak boleh...atoyai.....

ok la..saje jer nak hapdet bende alarh nih..ahahaha....selamat pagi semua..tok member2 yang tak tidur lagi..."selamat malam"..

P/S: gambar diatas hanya hiasan sahaja..hehehe....kem dilenggeng time tidur....(muka bangga lepas 2 assignment)

No comments:

Related Posts with Thumbnails