Saturday, March 20, 2010

** tak ada paper **


Semua sihat ker hari ni..??kalau sihat alhamdullillah...kalau tak sihat,cepat-cepatlah berjumpa doktor..dikhuatiri dijangkiti penyakit yang berbahaya....ok..hari ini aku nak cerita apa ekh...entahlah..tak tau nak cerita apa...ada cadangan tak..??sila mengemukan dikomen yang berdekatan..huhu..(merepek la plak.)

aku tersangatlah buhsan dirumah ni...apa yang aku nak buat..??haa..tengok muvie la..aper lagi...nak tengok cerita apa..??ermm..haa...adnan sempitlah..bek layan cerita tuh kn...
aku menanti gaji dimasukkan(elaun sara diri..) untuk menonton wayang..cerita alice in wonderland..huhuhu

tak sabar lak..enjoy2 gak...design project pon kne pikir gak..aduhai..sengasara aku sem nih..wawawawa....walaupun kumpulan aku semua pompuan..aku nak kene buktikan yang kumpulan pompuan leyh wat design project lebih bagus dari lelaki...sbb aper..??
adalah hamba ALLAH ini mengatakan..."pompuan tak leyh buat kalau tak ada lelaki...lelaki tak per..xder pompuan pun leyh buat design projet tuh.."...wah..sungguh sadis ayatnya..hahaha..
so..we want prove that, he's word totaly wrong..chayok3 gurl..power purff gurl..kui4...

tak semua yang kita rasa terbaik itu akan jadi yang terbaik kn..??tol x..??huhuu...paperpon..hopefully...our group will do it the design project very well...Insya-ALLAH...asalkan menjadi pon dah kira bagus...nihlah penetu masa depan kitaorang..tol x kawan2..???huhu

oklah..nak nengok muvie skunk..daa....SAlam..



No comments:

Related Posts with Thumbnails