Sunday, March 21, 2010

menunggu....



Sejak dari semalam aku menunggu...

terus menunggu...

menanti dengan penuh kesabaran...

tiap minit aku melihat dentingan jam...

8.45 p.m...

9.00 p.m...

10.00 p.m...

00.00 a.m...
 
1.00 a.m..

AkU tidur....

masih berharap.....

10.30 a.m...

12.00 p.m..

16.00 p.m..

aku menghubunginya...

51 miskol aku tinggalkan....

still menghubunginya....

tiada jawapan...

aku terus menunggu dan menunggu sehingga dia 

memberikan jawapan...

kekecewaan melanda hati..

aku tahu semua yang terjadi kesalahan aku...

maafkan aku sebelum aku jauh..

aku tetap menunggu mu......


3 comments:

s.y.a.r.q said...

alolololo... gado ehh...

sbr ye arisa... biar kan dye cool dulu...
insyaallah..nnt dye OK.amin.. :)

Fendy TZM said...

erm.. betul tu.. banyakkan sabar ea..

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

thanks pakcik n syarq....

huhu...tuhla resam berkasih..macam2..huhu...

kejap ok kejap k.o..seb bek die soerg peyabar lyan abby...

huhu..mudah2an marahnye kejap...

Related Posts with Thumbnails