Saturday, March 20, 2010

**gelagat kami..**


Sedar tak sedar sudah hampir sebulan aku menjalani pembelajaran aku kt kolej bagi semester baru nih..rasa macam sekejap jer..rasa macam baru semalam daftar masuk..huhu...Sebab tuhlah,masa itu emas..kalau kita gunakan sebaiknya..tak la rasa rugi sesangatkan masa kita sebelum ini...huhu...
Mesti tertanya-tanyakan apa yang aku hapdetkan kali ini..haa...hari ini aku nak hapdet gelagat aku dan kengkawan sepanjang bermulanya sem nih..tak kiralah di kolej atau disekitar kolej..huhu..nak tengok..??jom...huhu...
kepada kengkawan yang gambarnye terinterfram...jangan mara...sajer nak kasik korang gelamor..hahahha


Hehe...hanya ini saja yang dapat aku upload...huhu..cumie2 tak mereka..??hahaha..jangan mara ea kawan-kawanku..korang memang sungguh comel belaka...thanks gak sbb hadir disisi sebagai teman....syg korang...
http://emo.huhiho.com
 
p/s: ada gambar yang diambil curik2..tanpa mereka sedar...huhu

2 comments:

Pakcik Ery Is Me said...

cumel nyew dayah.. kui kui :p

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

wah..andy dah tertawan nggn dayah ker..ehem3...leyh rekemen kan nih..
^_^

Related Posts with Thumbnails