Saturday, March 20, 2010

** aku Jemu....**

***************************************
Aku sayang kau..
semua aku rasa epy jer bila aku bersama kau,
kita keluar bersama...
menyanyi,gelak ketawa,bercerita...
semuanya kita buat bersama..
rasa ceria jer hidup kita time tuh...
pelangi mulalah menghiasi kat diri masing-masing...

sekarang...
kau dah tak peduli pada aku...
bila aku tanya,,..
kau diam...
bila aku tanya..
kau jawab tak ada paper...
kau buat aku risau...
kau dah xcam dulu..
kau dah caring....
dan kau suka marah-marah aku...

sekarang....
aku cepat sangat terasa.....
apa yang kau buat..
aku rasa tak senang....
kadang-kadang aku nangis....
kau macam tak fikir apa yang aku rasa...
aku cuba nak faham kau...
cuba selami hati kau...
tapi bila aku cuba faham pasal kau..
kau kate aku tak memahami kau...

sekarang...
aku mudah marah-marah...
aku rasa macam aku jer yang amik berat pasal kau..
tapi kau..??
aku tau kau dah bosan layan kerenah aku..
aku diam..
bila aku tanya....kau mula ungkit semua...
kau memang...
kau dah tak sayang aku...
kau dah benci aku...
tapi kau tak cakap...
kenapa..???

sekarang...
aku dah rasa bosan...
aku dah rasa jemu...
bila aku saja yang fikirkan pasal kau...
bila aku saja yang sentiasa menghubungi kau...
aku nak ketenangan...
aku tak nak kacau kau lagi..
aku nak sendiri sekarang...

bukan untuk sekarang..
tapi untuk selamanya...
selamat tinggal aku ucapkan pada kau..
selamat tinggal...
moga kau bahgia dengan hidup kau..

Aku yang kecewe.....
F & N



No comments:

Related Posts with Thumbnails