Tuesday, February 8, 2011

..Model terhangat di Blog aku...

Assalammualaikum kawan-kawan...

selamat tengahari semua...
korang lunch aper hari ni..??haa..
aku..??
atok aku sangat baik hati kerana beliau ingin mengekalkan kecantikkan kuku cucunya ini..
maka...makanan tengahari dibeli..
haha...
manje x..??
weks...
tipu jerkk.....

atok aku memang nak beli..
katenye teringin benau nak beli makanan  luar..
aip...
ke ngorat tokey kedai makan tuh..??
muahahhaha
so biarkan jerk la..
lalalala

ok.back to the point..
semalam aku ader buat photoshot dua artis comel ni..
artis ker..???
dorang nak dikenali sebagai artis..
maka...
dengan muka agak cun dan macho...
mereka mengayakan pose yang menarik...

Model pertama :


diterbangkan dari US..
dan motto hidupnye 
aku jejaka macho...

 Model kedua :

 Diterbangkan dari maroco..
dan seorang yang addicted to camera..

so, aku mengabungkan dua model ini untuk menjadikan...
pose yang kuit2..hehe







dan akhirnya...
pose yang begitu menarik perhatian aku adalah...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Thanks  kepada model cilik aku ni..hehe..
ade yang berkenan nak tempah model ni..??
xkisahlah mengayakan apa2 pun,
accessories kanak2 pun boleh..
hehhe...

aku berpuas hati bersama model ini..
kerjasama yang baik..

oklah...
nak antar dorang balik negara dorang sekarang...
papai semua..
alalallala
*_^

p/s: sila abaikan studio yang bersepah..haha..cet,perasan cam manager artis pulak..

No comments:

Related Posts with Thumbnails