Saturday, February 5, 2011

Konvo Di Uitm -Cerita BaSi

Assalammualaikum kawan-kawan

Hari ini 4 aribulan febuari 2011.. wah..sedar tak sedar dah masuk bulan febuari la weyh.huhu..
agak ketinggalan disini.

Rindunya nak update blog selalu..
Dulu time study bukan main kan 24/7 nak update..ader jek mase
sekarang..ade mase ke..
tak ada mase ke..cm malas jerk..muahaha..
sila tembak owner dengan pistol air..ppicccuu.. =)

Mesti korang pelik an..?pelik tak.?tak kot..
sebab korang tak tau ni..haha..
mesti korang cakap..batak siak minah ni..konvo kat UITM pon nak kecoh bagai..
ha...nih nak habaq mai kat korang ni..


Aku belajar kat kolej Lagenda okeyh..so..konvonye bulan 10 taun ni..
wah..lame agy kan..?
so..nih konvo aper pulak..?konpius x..?
aku pun konpius..konpius..konpius..

Kalo korang perasan la kat entri before this..
aku ader cerita pasal training MCMF...
*perasan ke?*
My Career My Future-SCICOM ACADEMY MOHE

aku konvo training tuh la..
kelakar lak ader konvo2..xper2...
practice make perfect..
hehe
Then after konvo tuh..
kitorang ader job placement and interview directly..
wah..aku terkejutlah.
.aku tak di informkan awal2..
dengan tak bawak resumenye..
nak interview..?oH mY gOSh..
TheN, ader akak tuh cakap..esok bleyh lagi..
fuh..lege gler...


after dengar cmtuh..
kitorng ni aper lagi..
cau la cepat2..
ke destinasi lain..iaitu..
Alam central..tok melalak..huhu..
Macam-macam kerenah..
pastuh balik....


krenye cam gathering la sekali..huhu...
Bukan senang nak reunion kan..hehe..oklah kawan-kawan..
inilah cerita basi aku ketika konvo arituh..
...kui3x... =)

selamat berhujung minggu semua..lalallA
apa plan korang esok.?

No comments:

Related Posts with Thumbnails