Sunday, November 7, 2010

Terima kasih......

Assalammualaikum kawan-kawan...

Ini post yang kedua untuk hari ini..mesti korang pk..giler la minah nih,dalam 1 hari nak hapdet sampai 10 entri bagaikan..haha..biola..blog aku kan..ader susahkan korang ke.?

hamboi..kasau tak ayat..ampun2..bukan niat nak berkasau ye..janganla terkecik aty..susah den nanti nak bosau kan balik aty korang yo..hehe


Bila aku Blogwalking dari 1 blog ke blog lain..melawat rumah2 yang cantik dihiasi kata-kata indah...cewaahh..ayat nak bermadah bagaikan..muahaha..

sambung balik..

aku tetibe terasa besh gile bace info kat rumah2 dorang..wah....bila aku tengok rumah aku ni ha..haiyooo..tarak info yang bepekdah...halohaloh2...sobsob..sedih la pulok.. =(

Walauapapun thanks kepada semua blogger yang datang menyinggah blog aku yang serbe kemerengan dan serba serabut ni..thanks juga kepada blogger yang tak henti-henti bagi komen..

setiap komen korang memang aku simpan dalam kepala otak ni..kalo yang berguna simpan terus dalam hati..kalo yang bise2..aku smpan kt post komen jerk la..muhahaha...


Actually blog ini pon blog personal..tempat luahan rasa hati jiwang halus dan kudus...muahaha....perumpaan sendiri nih..apa yang berlaku around me, i juz wrote it...

Kadang2 bila meluahkan nih lebih selesekan...hehehe...walaupun aku tak kenal korang secara am nya..tapi memang enjoyla dengan korang yang banyak memberi support..hehhe..

aku rasa dunia maya aku nih lebih hidup..wah..dah berhantu pulak berblogging ni ye..Sampai ader yang terlupa makan dan minum semate nak berblogging..haiyooo...kalo aku lapar tetap lapar..xder kate tidakkk~!
hahaha..

Dan yang paling penting..Nuffnang yang sentiasa memberi semangat aku nak hapdet jerk..alalalala..korang tau kan kenape.?hahahahaha..syuuuhhh..

selain tambah pendapatan.boleh gak kadang2 belajar tengok sesuatu dalam industri perikanan..periklanan kan..even though not my course..hehehe


Okeyhla..cau cen dol..tau kalo panjang2 tak de sape nak bace..muaahaha..
orait...selamat menjamu jemput2..lalalala... =)
Related Posts with Thumbnails