Friday, November 12, 2010

HaRI sAbTu dah menJelmA..

Assalamualaikum kawan-kawan..


Dengar saja hari sabtu semua bersorak yeay~!
Kepada yang bekerja half-day..
jangan risau..esok korang pon boleh sorak yeay~!..
So,aktiviti hari sabtu yang pling aku tak tahan sekali..
haiyoooo..
sebab aper..
sebab banyak bende yang perlu dilakukan..
tak suke..tak suke..tak suke (sila ikut iklan cat tuh ye)
::picca dr google: keluasan umh kt ostel cmni ye ::

first sekali kena basuh baju..
mesti korang  kate..apelah minah ni..basuh baju pun kecoh okeyh..
haha..memang kecoh sebab nak basuh baju gune tangan ye kawan-kawan..
bukan seperti korang yang menggunakan mesin basuh..
mudahkan korang..
cet..sape yang pemalas sebenarnye.
.(nk cakap aku rajin tuh)
Teringat aku..
Bila time baju dah banyak sampai 2 beg plastik..
aku akn mcj kawan aku Farass..
"salam aai abby nak tmpang basuh baju"
hahaha...comel x..?
sbb rumah die ader mesin basuh ye..
nih kat ostel tau kawan-kawan...
bukan rumah sebenar..
kalo rumah sebenar tak ada mesin basuh parah tuh..
Mane nak larat basuh baju 1 family yang sekali taruk 2 minggu punya..
hahaha
::picca dr google: bukan rumah ak ye...::

Lepas basuh baju nak kne kemas lak kt depan..
Yelah kebanyakkannya barang yang tak diperlukan lagi..
Ruang tamu tuh tempat perlu dikemas.
tambah2 lagi rumah aku tak ada mop pulak..
haiyoo...
sedihkan..sape punya rumah ni..
miskin na..hahaha..

Okeyh2..tamoo bebel panjang
korang pon ader nakkeje nak kena buatkan time hari sabtu ni...
jom buat sesame okeyh....
Daa~!
selamat mengemas rumah semua..lalalalla

2 comments:

Khumaera Ismail said...

huahua..sis da kemas umah td..slmt mengemas sume ;)

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

hehehe...sme la...
dah siap kemas..lalala

Related Posts with Thumbnails