Tuesday, June 15, 2010

Sudah berlalu seketika...

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan....


Hari ini adalah kesempatan aku untuk menghapdet blog nih..macam-macam lah terjadi..maklumlah..asemen yang berlambak tuh..gara-gara tertungak sekian lama...aduhai..nasib2...per lagi semalam aku bantai la tido lena..hahahha....bak kate orang tido macam orang mati kene tembak..mane taknya memang tak sedar langsung la katekan..

Sepanjang dua minggu yang berlalu aku pun nak story sikit kat korang...

1.aku rushing menghantar dan menyiapkan asemen
2.presentation design project

::gambar buruk ketika belajar..muke malas kn3?::

Apa yang menyedihkan bagi aku ialah..time presentation..aku rasa seperti tiada yang berlaku..lecturer seperti malas hendak mendengar kitaorang nyer presentation..kenapa..??

sebab 1 lagi supervisor dah balik.then die suh tangguh pada minggu depan..aku dan kumpulan aku dah decide tok abiskan arituh gak..sebab leyh settlekan yang belum siap lagi..sebab dah penat2 mengafal..

tup2....kne present mggu depan..so...akhirnya..kata sepakat..present la arituh...tapi kne redha la kalo markah dapat pass ajer...hurmm..sedih kot..hhuhu

Tapi tak apalah..dah settlekan..luperkan jerk la..walaupun tuhla penentu mase depan..huhu..cyaok3...thing + ..tol x?huhu..sekarang nih hanya tinggal 2 asemen..iaitu..report design n electrical power asemen 2.

so...mggu nih kne abiskan jugak..sebab..next week i have final examination..uhuhu..wish me all the besh..seb baik 1 paper jer..tuh pon killer paper..huhu..chayok2..abby..huhu..ok la kawan2...daaaa..salam...

No comments:

Related Posts with Thumbnails