Tuesday, June 1, 2010

Gambar itu....okeyh..?

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat petang..

::wow..sangat besau spek saya ea...??::

::Renunglah mataku...dan ikuti kata2 ku::

::saya nak berpurdah..tapi...saya pakai ini boleh...huhu?::

::Nak cari lesung pipit kat pipi...tapi xjumpa lak..die sembunyi..huhu::

::Kawan saya memang comel..tgk lah aksinya...hehee::

::Muka Si nakal yang terserlah kenakalannya..amboi..besa die...babap kang..?::

::Love this picca..cam ibu n anakkan..??huhu...::

Ha..macam mana..??nak termuntah tak layan gambar2 diatas..?huhu..tak adalah kejam sangat kan..saja mengupload gambar2 yang bagi aku sangat sweet dan melucukan...hahaha....terkenang nostalgia lama..aiseh...ahahaha...ok2...tuh jerk sebenarnya nak wat kat entri kali nih..daa...salam..

2 comments:

aque said...

woh.. me... hahahha.....

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

yezza..u la honey..heheh...
^_^

Related Posts with Thumbnails