Saturday, June 26, 2010

"Happy hOliday semua"

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat petang..


Nampak tak..?betapa excited-nyer aku nak menghapdet blog nih..kenapa..??haha..yesss..aku dah start cuti semester..sekarang berada dirumah...yesss..sekian lama kunantikan...ahahaha....kelakar x..??cm bataq pon ader kan3..almaklumlah..dah lama tak balik rumah..padahal bukan jauh mane..nun..kat klang jerk..haha..sengal jerk...

sebelum terlambat..aku nak wish..happy holiday to all myfrewn yg study kt Lagenda Group of Education(ceyh..ak xske sebut name kolej nih sbnarnya...bluweekks) sekarang nih dah tak tension sangat..buat masa nih..kene relax2..t mingu depan dah nak start balik sem baru...sekejap jer an..nak buat cm mane..namepon kolej an..hahah

Tak kisah la asalkan happy..dah tak ngadap sesangat buku...nih pon on9 curik2 gne broadband adik aku..maunye die tau..aku kene kepak cm tulang ayam...huhu..die kuar..aku curik jap...jangan tiru au..hahaha...ader cerita kelakar..

sejak aku balik nih..semua aku masak tak kena...kenapa ekh..??hahaha....terlebih garam...mak oits....kenapa lak terlebih garam..??dah nk kahwin ker..??muahahaha..yeyeh..nak kahwin..hahahahah...geli mak-nyah!!!
umur bawu 21 tahun tak genap...ader hati nak kahwin ek..???ermm...ops...member2 aku dah kahwin..dah ader anak...ak..??wahh....lmbt lagi kot...hahahah..nk enjoy lu....muahahaha...aper da..ngarut3 nih...


oklah...aku sebenarnya nak cakap aku dah cuti oit...ahahhaa..tuh jerk....dan sekarang sume gile bola....ak yang tak minat bola..hanya sokong yang mana menang jerk..hahaha..giler dasyat..hahahah.okla..happy holidayh sume..daaa..salam..


No comments:

Related Posts with Thumbnails