Saturday, February 20, 2010

++TeDDy BEaR bEsAu PunYA++


Hari ini aku nak menghapdetkan blog aku mengenai percutian aku ke genting Higland bersama buah hati dan member aku...Pada 8 Febuari 2010 aku, Mr.RaBBiT, mai dan Noh,pakwenya bertolak ke genting menaiki bus di kajang pada pukul 9.00pg..dan tiba di sana lebih kurang 2jam kemudian..selepas check in di First world,kitaorang meneruskan aktiviti bermain indoor and outdoor..

Memandangkan indoor tutup pukul 12.00,so,kitaorang ambil keputusan untuk bermain outdoor sepuas2nya sebelum beralih ker indoor...sebagai langkah melepaskan tension dari exam yang baru sahaja lepas..aku menyetujui rancangan mai untuk sampai ke sini..wah..memang kebetulan bukan cuti umum,tapi ramai pelancong yang melawati kota keriangan itu..kebanyakkannya dari negara ARAB,CHINA dan INDIA..siap ada pemandu pelancong lagi aku tengok.

Memang tempat ini tak sunyi dari pengunjungnya. Seterusnya, bende pertama yang kami naiki ialah spiderman,...wah..memang aku jerit giler2 la kan..tak macam kecut pulak perut aku walaupun sebelum ini pernah naik..dari satu tempat ker satu tempat aku main..memang tak ingt langsung lapar..hahaha

masing2 ingin berjimat,bekalan seperti milo sachet dan bubur serta maggi dah di beli sebelum bertolak lagi ke genting..al-maklumlah memang barang2 disana 2xganda di tmpat kita...apa yang buat aku rasa teruja dan terkejut bila aku main 1 permainan mancing itik..aku pun tak lah xcited mana sekadar melepaskan lelah..aku pun mengail lah itik yang berjumlah hampir 200 itik dalam kolam tuh..rata-ratanya dibawah itik tersebut ada nombor bertuah la...sedang2 aku mengail itik,so aku rasa itik ini yang aku patot ambil...bila tengok nombor dibawah itik tuh,adalah no 3...aku agak..aku akan mendapat hadiah kecik jer..xsangka aku dapat teddy bear yang besar...nak tengok tak..??dah sama saiz aku dah..hahaha

 
ehehhehe....berat jugak lah teddy tuh,aku kendong sepanjang berada di outdoor dan indoor..mai dan pakwenya juga tak ketinggalan untuk menyertai permainan tersebut dan kebanyakkan mereka hanya dapat yang cumel2 berlaka..paperpon.kitaorang enjoy habislah..nak tengok gambar kitaorang..ok...nihlah koleksinya.TaPi Gambar mai dan pakwenya aku tak sempat ambil banyak...

::Mr.rAbbIt & NoH::

 
::aKu & mR.RaBBiT::

 
::mE & mAi::

 
::gO kaRt::

 
::opS,MunYIt BeSAw::

 
::die jer Nak Duk CtUH:: 
  
::pON3...huhu::

Kesokkan harinya kitaorang bertolak balik ke kajang menaiki bus pada pukul 1.30 petang dan terus pulang kerumah masing-masing..aku pulak bersiap-siap untuk pulang ke klang dan dihantar oleh mR.RaBBiT..

end of story..huhu...

No comments:

Related Posts with Thumbnails