Wednesday, February 17, 2010

cuti SemesTer Yang Memeningkan..


Apa khabar semua..??hurmm..aku harap korang semua cihat ea..dah lame sesangat aku tak hapdet blog nih..nih pon kebetulan adik aku pinjam maxis broadband MakSue aku,so..boleh lah on9 kejap..aku nak story sikit la aktiviti aku kat rumah nih sepanjang 2 minggu aku start cuti semester nih..mesti korang nak tau gak kan..huh..memang memenatkan...

pagi-pagi lagi aku dikejutkan untuk mengejut adik lelaki aku yang liat nak bangun untuk pergi ke sekolah..dah settle adik lelaki aku tuh..kene settle lak sepupu kecik aku tuh,ALEEYA untuk ke tadika dia pulak..tugas aku,menghantar dia ke tadika yang terletak lebih kurang 1Km dari rumah aku...hurmm..balik tuh..kmas2 rumah dah standyby untuk menyediakan makanan tengahri untuk semua...
pukul 12 lak..aku kene jemput sepupu aku tuh dari tadika dia pulak..kasi makan pastuh biarlah dorang main2 kat depan halaman..asalkan pintu pagar rumah berkunci..

itulah rutin harian aku...sejak dua minggu yang lalu..memang memenatkan..nak kerja part time..rasenyer dah terlambat sesangat dah..aduhai...sabarlah jiwa..lagi dua minggu dah boleh balik kolej..hahahaha...walaupepon,jadi "baby sitter " kekadang menyeronokkan..dan kekadang meletihkan...asalkan niat kita ikhlas nak buat bende tuh..tol x..??ok la..t aku hapdet lagi..daaaa...

assalammmualaikum...

No comments:

Related Posts with Thumbnails