Sunday, December 13, 2009

haNG oUT!!!!!!!!!


Selamat malam pada semua..huhu..saje jer aku menghapdate bende nih malam2..tgah2 sejuk dan buhsan nih..otak aku mengeluarkan idea untuk menghapted blog nih..so...jom bace aper yg ak nak cerite..huuhu...pada tanggal 5 Disember 2009...aku telah keluar menemui teman2 lama..huhu..kwan mase skola tknik dlu..saper ekh..haaa...MAHIRAH ZULIKAH (MEK),FATEHAH (FARTEIH) DAN AMALINA(AMAL)

...setelah hampir 3taun tak berjumpa..almaklumlah..lepas skola sume bawak dri msing2...
Ada yang keje dan ade yang smbung blajr...nak mengejar cita2 masing2..ternyata..kengkawan aku nih sume lari kos mase kt tknik..ak jerk yg still setia ngn kos aku..huahuahua....



Berbalik kepada cerite asal..kiteorang decide g Tymes square..huhuhu...kebetulan tyme tengah sales..huhu..aku pun pada mulanya nak pergi bawak lah my Mr.RaBBiT..tp membr aku lak cakap..nak spend tyme kn..NO MAN!..hehehe xkisah...so aku ikot jerk la..disebabkan aku nyer tren delay lebih kurang sejam..aku pon lmbat la sampai..aku jmperla Mek kt klsentral sebab pergi dengan dia..wah..sume kawan2 aku dah berubah..dah cantik2..huhuh..ak jerk xbubah2,..hahahaha...



smpai jer klsentral..aku dan mek bertolak la ker tymes menaiki monorel yg ala2 roller coster tuh..heheheh..cm2 ktewg borak..wah..faham2 la dah lme xjmpe kan..so..mulut nih xbrenti jerk la nk popet..hhahaha...apa yang melucukan membr aku yg lagi dua orang xleyh cm aku...hahhaa..sebab dlu aku kan kurus..pastuh dah chubby cmnih..saperla pasan..hahahhaa..aku ah bantai gelak da...tapi memg besh....ktewag jejalan jerk kt tymes smbil tgkap gmbr..paperpon aku harap ader lg la mse tok kuar dengan dorang..wahh..smpai membr aku menangis..rindu punye pasal la..hahhahahaa....memg lawak..



Setelah dipujuk oleh mek..aku bermalam dirumh die kat klang...huhuh..sekali sekali per salahnyer kan..aku nih xleyh ble org pujuk2...isk..lemah betoll...maklumlah syg membr...hahahahhaa..paperpon aku enjoy ngn dorang..nih ak selitkan gmbar2 ak dengan dorang...walupon xbanyak..tp tetp jd kenangan yg manis...cyg korang!

::Aku dengan mEk::

::MeK n fAteH::

::We::



lAstly..keeskkn harinye..bila aku balik ker nilai..mR.RaBbIt Amik kt ktm BaTAng BeNAr then g melalak...hangout ngn die lak..huhuhu....thanks au cyg...epy ngn die...huhuh..mmmuaaaahhzz..! that my story...huhuh....

p/s:Penulis berterima kasih kpd Mahirah zulIKhA krne mnjd penaja utama makanan dan tambang...hehehheee


No comments:

Related Posts with Thumbnails