Thursday, November 26, 2009

++SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA++

MySpaceassalammualaikum..tawan2...


sEdang2 menjelajah kat google image..terdetik hati nak taip "HARI RAYA QURBAN" dan gambar2 nyer memang cantik2..tapi yang mana aku berkenan jerla..disebabkan aku dah ada kat kolej dan boleh on9..so,aku ambil kesempatan untuk menulis blog tentang raya korban nih..hurmm..agak sedih la gak kn..sebab aku sambut raya korban kat kolej..bukan kat rumah..buat pertama kali dalam seumur hidup..huhuhu....


Tapi xperla..kat mana2 aje pon sama jerk kan..huhu..yang penting niat..dan hati..huhuhu...tol tak kengkawan..huhuhu...hehehe...kekadang banyak maksud untuk Qurban nih..bukan setakat qurbankan haiwan..tapi diri kita sendiri pun perlu berkorban.haaa..dari segi apa..?
macam2..dari segi hati..rohani dan jasmani...selain itu gak..dari segi fizikal dan mental gak kita kena berkorban..ermmm...memg sush gak kan..huhu...berkorban yang macam mana tuh..??
hurmm,,



itulah menjadi tanda tanya...dari perspektif atau dari sudut mana..itu terpulang pada individu itu sendiri..kadang2..kte kena berkorban harta benda untuk keluarga..atau pun berkorban kan tenaga dalam sesuatu pekerjaan..contoh yang aku dapat la..huhuh..sebenarnya banyak yang boleh dibincangkan tentang korban nih...huhu..aku pun tak dapat nak menafsirkan semuanya..huhuh...paperpun..aku nak ucapkan selamat hari raya qurban pada semua umat islam..


P/s: RINDU PADA FAMILY..WAAAWWAAW


No comments:

Related Posts with Thumbnails