Tuesday, November 3, 2009

MySpaceAssalammualaikum dan selamat pagi tawan2ku...

hari ini aku nak updatekan lg 1 post..huhuh..pasal aper..pasal aku happy sangat2 bila semua kerja2 yang tertungak akhirnya selesai jugak..especially the all assignment..I become the excited gurlz for this..setelah beberapa bulan asyik tertungak2 oleh kerana kemalasan aku dan beberapa masalah yang aku hadapi akhirnya dengan jayanya aku melakukan..Walaupun tak sesempurna mana,tapi bagi aku cukup sekadar dapat menyiapkan..soal GREDnye aku tak fikirkan buat masa ini..sebab final exam dah semakin hampir..Kali ni tok final exam aku ader dua paper yang aku kena amik..wah...agak berat jugak lah subjectnyer,..tyme nih la nak wat yang terbaik..

Sem depan,aku dah start msuk sem 1 tok final year...cam tak percaya jer..pejam celik,pejam celik sudah lebih dua tahun aku belajar kat kolej nih..au harap sangat sem depann lebih baik dari sem sekarang,sebab ape..??hancusss....arghh...pointer aku for sure la kan drop thap gaban mencari tongkat buta...huhuhu...

Bagi melepaskan tension dan tekanan..maka aku pun layan la blog setelah lama tak menjenguk..wah2...rindu gler dowh...hehehehhe..erm....alamak..aku dah rasa mengantok pulak..arhhhhhh(menguap)...

k la tawan2..nanait.....daaaaa...salam..

No comments:

Related Posts with Thumbnails