Monday, September 7, 2009

++CoReT- mOreT++


Hari ini aku rasa nak meluahkan rasa hati...huhuhu..agak2 cam jiwangkan tapi sume ni aku tujukan pada MR.RABBIT ku yang ku sayangi....huhuhuh...hope we r together Forever...but kita hanya merancang dan tuhan yang menentukan..tol tak..??tapi selagi boleh berdoa dan terus berdoa..mudah2an ada jodoh antara kami..insya-ALLAH..

Sayang..
saat aku terkapai-kapai mencari arah hidup..
kau hadir memberi sinar dan cahaya yang indah..
kau memberikan aku nasihat dan dorongan..
menjadikan aku mengenali diri aku yang kian hilang dalam alam realiti..
sukar ku ungkapkan saat aku memandang matamu,..
panahan matamu menghuraikan segala keresahan dalam diriku..
menyingkap 1 perasaan yang amat indah,tulus dan halus...
1 perasaan yang kudus dan amat memukau dijiwaku..
aku tak mengerti..
apakah sebenarnya yang aku rasai sekarang..??
cinta..?kasih..??sayang..???
kelu lidahku tika berhadapan dengan dirimu..
sungguh aku malu untuk terus menatap wajahmu yang penuh kejujuran..

sayang...
bulan berganti bulan..
hari berganti hari...
kini baruku sedari..selama ini kau ku sayangi..
setiap saat ku rindukan suaramu,..
setiap minit ku perlukan dirimu..
setiap jam ku memikirkan dirimu...
setiap hariku merinduimu..
setiap minggu ku menanti dirimu...dan..
setiap bulan ku membajai rasa cintaku padamu....
Hanya kau yang benar2 membuatkan aku nanar..parah..
menunggu dan terus menunggu cintamu yang ikhlas untuk diriku..

Kuakui..
aku sukar membaca gerak hatimu..
aku sukar mengenalpasti amarahmu padaku..
aku sukar menilai kasih sayangmu padaku..
tapi aku sentiasa mengagumi dirimu yang sentiasa melakukan yang terbaik untukku...
kau cuba memberikan aku kebahagiaan padaku walhal dirimu tak segembira aku..
disebalik senyumanmu,gelak tawamu,katamu..
Aku terhibur dengan adanya..
Kehadiranmu di sisi aku amat bermakna dalam hidupku..
menjadikan dunia gelapku diterangi cahaya waima sekadar lilin..

Sayang..
akan aku pegang pada janji kita..
sehidup semati akan dipatri..
dengan izin dari ar-RAHMAN & ar-RAHIM...
agar hubungan kita utuh seperti tembok besar CHINA..
seperti menara pisa di PARIS...
dan seperti kecintaanku pada agamaku...
aku doakan juga dirimu pun begitu...
INSya-ALLAh..janji ditepatri antara dara dan teruna..
moga mendapat rahmat dari yang ESA...
mudah2an...
AMIN...!!


(khas tok MR.RABBIT yang ku sayangi..)



p/s : Semoga esOk lebih baik dari semalam..dan semalam akan dijadikan pengajaran dalam hidupkku..luv u B!

No comments:

Related Posts with Thumbnails