Sunday, December 14, 2014

Setahun berlalu...

Assalammualaikum,


Ape khabar semua? Hampir setahun aku lenyap Dari dunia blogging... Rindu..sungguh aku rindu pada zaman blogging dahulu..

Habiskan masa dengan menceritakan kisah hidup aku dan orang disekeliling aku selama ni. Setahun..bukan masa yang peñdek.. Bermacam-macam perkara berlaku pada tahun 2014 ni... Tipulah kalau kita sebagai manusia biasa tiada Dugaan yang kita perlu harungi..ITU semua ujian dariNya..

Alhamdullilah..sudah hampir Setahun setengah aku berkahwin dan memegang status sebagai seorang isteri..Bulan 12 genap aku berusia 25 tahun..terasa masa cepat berlalu..

Sekejap sahaja smpai ke penghujung tahun 2014.. Azam??Hajat? Or impian??
Tipulah tiada..

APA hajat aku..?Impian aku??
Aku hanya inginkan kehadiran cahaya mata dalam hidupku.. Mungkin belum smpai rezekiku untuk menimang cahaya Mata.. Aku percaya Allah sebaik2 perancang.. Dan Dia lebih tau ape yg terbaik utk hambaNya...

                            *gambar aku semasa kecil*

Aku. Masih berusaha kearah itu.. Dari segi perubatan kampung..Moden..berurut..Dan makan segala jamu2.  Tapi ternyata masih belum Ada hasil..InsyaAllah...aku berharap..aku masih diberikan peluang ITU..


Oklah..nanti aku ceritakan kisah sebenar sepanjang aku berusaha untuk mendapatkan zuriat...

Thanks for reading!
Selamat Malam & Assalammualaikum :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails