Thursday, March 10, 2011

4 sbb saye sayang die~contest

Assalammualaikum kawan-kawan..

Dah lama sangat arisa tak menjoinkan diri menyertai contest. Setelah di jempot dengan ikhlas oleh saudari CIK BEE....arisa pun tak lepaskan peluang untuk turut serta.

 

Memang agak mencabar dan mengeletar nak menaip untuk contest ni..fuh..berpeluh2 ni nak menaip..al maklumlah dah lama tak join contest ni..jari dah keras nak menaip..haha..
4 sebab saye sayang die~!

(i) Dia PaNdAI bUAt Saya GelAK biLa SaYA sEDiH

(ii)Dia PaNdAI bUaT sAya tErSeNyUM BiLa SaYA sAkIt

(iii)Dia PaNDaI bUaT sAya tErHaRu BiLa Dia SaNGguP PiNjaMkAn BAhu 

(iv)Dia PaNdAi BuAt SaYA rAsA DiHaRgAi biLa dIA kAtE SeMua InI uNtUk KAmu

  DiA
&

DiA


oK dOne..

Nak TaG 4 oRAnG..

 Sesunguhnya ungkapan sayang mudah diucapkan dengan kata-kata tapi bukan mudah untuk kita tunjukkan kepada orang yang kita sayang..sebaiknya lakukan yang terbaik untuk orang yang kita sayang selagi dia ada didepan mata... =)

No comments:

Related Posts with Thumbnails