Thursday, April 29, 2010

Anda diTAg oleh saya..muaHAha!

MySpaceAssalammualaikum kawan-kawan dan selamat pagi..

Semalam aku telah melawat blog seorang blogger..iaitu IMAN..dan terjumpa "Interesting Blog Award"..hehehe..dengan muka yang tak seberapa malu..aku pun meminta untuk mengambil tag tuh dari beliau..akhirnya beliau bagi dengan penuh rasa keluhuran..haahhaa...walaupun sebenarnya aku tak ditag pun dalam tuh..entah..aku bosan kot..so..aku ambil lah..so..jom tengok jawapan aku....

|
|
|
v
  1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
**ouch....sungguh sakit sekali..sambil mengosok2 belakang dengan rasa kebengangan.."Kalau nak tikam..kasik tepat sikit bleyh tak?"
 
2.6 orang di hati anda?
**arwah ibu,adik jia,adik ayid,nenek,atok dan sidia..(ops..termasuk la pulok)
  
3.Anda rasa anda comel?
**aku rasa..??cam mane nak rasa..??isk2..giler la soklan nih...setakat nih pahit,manis,masam n sedap jerk aku tau rasa...hahaha

4.Single or taken?
**OPs...single..(bLom Kahhwin) but Taken(Couple...??) 

5.Blog yang anda suka?
**Blog yang besh dan banyak info yang aku tak tahu..tak kisahlah isu semasa atau pasal agama...huhu....great for gain knowledge.. 

6.Adakah bilik anda kemas setiap hari??
**dihostel: hampir setiap hari tp depends la..kalau dah bz sesangat..hujung minggu bru buat..hak3..
dirumah:isk..mahu kene ngamuk ngn adik pompuan aku..even katil pon B4 tdo kna kemas..bru boleh tido..hak3.

7.Lagu terakhir yang anda dengar?
** Cinta boneka-D-VA..huhu

8.Last text message??
**"Esok tlg kejut BEE bangun tidur nk pergi keje.." hahah..tapi xkejut pon..
 
9.Last phone call??
**entahlah..xkenal siapa..selalu kol pastuh tak cakap,then men letak jerk.."013-620018x"..saper ea..? 

10.Hari terakhir anda menangis??
**uhuk3...beberapa hari lepas coz demam..isk..manja kn4...?? 

11.List lima color favorite anda?
*BLue(gile fanatik)
*Yellow
*white
*BLack
*Brown
 
 12.Orang terakhir yang anda ber YM??
**My sweet kazen,Ayu tanya dia bila nak balik rumah..n pukul berapa..huhu..sangat jelez..!

13.Game yang anda paling suka?
**semua kot..tapi lebih kepada game kt FACEBOOk..hahaha 

14.Adakah anda peminat MCR?
**sikitlah..tp depends on song..hahha 

15.Apa perasaan anda jawab tag ni?
**Sangat berbangga..huish..penat nak menaip..lotih tangan den nih ha..banyak bonar lak soklan ekau nih..
 
16.Anda rasa tag ini best?
**absolutely..such as people like me who really like to tag people and being a victims of tagging!

Tag lagi 10 orang??

HUHU..nih saja yang aku dapat jawab..hurmm..haa..apalagi..siapa yang tersenarai tuh sila jawab cepat ea..huhu...kepada yang tak ditag..jangan sedih..kamu dah terbaca nih kan..so...ANDA TELAH DITAG OLEH SY DIRECTLY..so..kne gak jawab keyh..huhu...daaa..hope enjoy..!
http://emo.huhiho.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails