Sunday, November 29, 2009

^NoTHiNG^


Hati ini entah kenapa seperti ditarik2 untuk menaip di blog pada hari ini..huhu..apa yang aku nak katekan..mggu nih mggu sunyi buat aku..kenapa ea..?coz i'm alone in this hostel since two weeks ago..huhuh...memg buhsan tahap gler vavi la..hahahhaa..so..aku nak cter la sikit..huhu..mggu depan aku dah start sem baru tok final year..ermmm..so..began a new semester for a final year for me and my frewn...huhu..chayookk! perjuangan baru bermula..so lepas nih dah la BZ ngn final project ak yang bakal berlamgsung tak lama lagi..huahuhua...agak killer to hear that!

So...all the best fo us...hehehe..sepanjang aku berada disini macam lah berlaku..hahha..nak tau aper..??haa..keje aku dok on9 24 jam smpai la my sweet lappy nih merajuk n nak hang la jap..hahhaha...keje aku tengok Tv 2 on9..cma aner ekh aku leyh dpt ekh id tuh..my sweet abg angkat la bg..katenyer t aku buhsan dok sane..so die bg la aku web tuk tengok Tv tuh..thanks Bro..sekarang abg angkat aku dah abis belajar..wawwwaawaw..agak sedih la..tak pat lagi la jmpe die..huhu..semoga die bhgia dan sihat kat sne..apa yang penting sekarang aku nak perbaiki dri aku yang dah teruk nih..huhu...

so..the next sem were began and i must do my best for my family..i want to proud of them..ermm..chayookk abby!!!..haa...aku semakin rindu la pada kengkwan lama aku.teringat zman sekolah dlu..aku ade la amik sedikit gambar2 dari profile mespes membr bek aku..sorrie kwan..aku curik gmbr kte kt tknik...wat kenangan..nk tgk x..??haaa...jom...

::Zman kegemilangan aku..tyme skowl..indunyer::

::Me and my BFF,MairA..tyme kt asrama..::

:::tyme kt DM..hahah..kantoi xleyh semayang tyme nih::

Actually ader banyak lagi tapi aku belom upload lg dlm my sweet lappy nih..huhu..t la ea kawan2..nih jerk yang dapat ak cari..huhu..tapi memg aku rindu sesangat tyme kt asrama dlu..kengkwan yang aku syg..yana,fatin,ain maana,mahirah zulaikha,amalina,black,bell,...argghh...i really miss them so much..!ble la dpt jumpa korang semua ekh..hope aderlah ksempatan t nak jmpe korang balik..aduhai hati..sabarlah ea..moge korang semua dalam keadaan sihat sejahtera...AMIN..~!k la tawan2..solat asar dah memanggil..aku g dlu...papai..salam....

p/s:semakin merindui kengkwan di asrama SMTKS and SMKTG..

No comments:

Related Posts with Thumbnails