Saturday, July 18, 2009

**No StOrY....??**

MySpace Assalammualaikum...

apa khabar tawan2 yang mengikuti perkembangan blogku..??diharap semua berada dalam keadaan baik..huhu...cume aku disini tak lah berada dalam keadaan yang baik..kerana demam yang tak kebah lagi..walau macam mana sekalipun aku nak gak edit blog nih..tak nak bagi sepi dan kaku jew...sementara adew waktu terluang nih..

Hari nih,tak ada papa aktiviti yang aku lakukan..bangun pagi..terus mandi dan kemas umah sikit..itu jew yang mampu buat..edit blog dan baca blog orang lain yang menarik..kadang-kadang,bila baca blog orang lain..sedikit sebanyak boleh menambahkan ilmu didada..banyak perkara yang kita boleh perolehi dari blog orang lain..petua2 dan ilmu2 agama..sekurang-kurangnya sebagai bekalan dalam hidup..tol tak..??
tah papa lah yang aku merepek pagi2 nih..kan3..??

Td aku terasa tersangat lah bosan..dan aku join la chatroom dan masuk ke laman KEDAH chatroom..memang besh..masing2 mengemukan teka-teki...termasuk jugak lah aku..kelakar gak,tiap kali lihat jawapan yang diberikan..kadang-kadang tak masuk akal..chatting nih sekadar melepas tension..bagi akulah..sebab aku nih jarang nak masuk chatroom..
akhirnya,aku berkenalan dengan seorang mamat yang mempunyai id ADDIN0AIMAN...kami berborak biasa..dan die meminta aku untuk buatkan blog die..
bagi aku,aku boleyh membantu sekadar yang termampu..setakat buatkan blog tak lah sesusah mana...sekurang-kurangnya..masa-masa buhsan aku terisi sedikit..akhirnya http://teratakaddin.blogspot.com pun muncul...hasil karya aku buat member baru aku tuh..hehehe...act nama tuh diew yang pilih..aku juz menambah2 jew apa2 yang patot..

::Mr.aDDin YaNg meminta aku watkan blog dia..::

hurmm..Malam da semakin larut..tapi mata aku masih tak boleh tutup..kenapa..??aku pun xtau la kenapa..hanya melayan member2 di YAHOO MESENGGER..untuk melepas tekanan bosan yang telampau..sambil mendengar lagu di radio..sungguh aku berasa bosan..Nak mcj MR.RABBIT..kredit dah habis lak..tak mau la aku kacau diew sedang kerja..minggu nih,MR.RABBIT kerja malam..ermm...

Ok la tawan2..aku pun dah tak tahu nak cerita apa..t kalau adew cerita baru aku akan postkan lagi ea..k..daaa...
papai sume n thanks sebab sudi baca celoteh aku nih...

MySpace

p/s: kebosanan yang melampau....adusss...!

No comments:

Related Posts with Thumbnails